Zo ziet verhuren via Annas Vastgoed eruit:

1. Kennismaking

We komen bij je langs voor een vrijblijvende kennismaking. Hierbij bespreken we je wensen en verwachtingen, en vertellen we hoe we je kunnen helpen. We bekijken je woning om de (huur)waarde te bepalen en geven je advies over de presentatie van je woning.

2. Presentatie

De online presentatie van je woning is van groot belang voor een succesvolle verhuur – die verpletterende eerste indruk kun je tenslotte maar één keer maken. Wij geven advies om je woning klaar te maken voor de foto’s en video’s. Deze worden door ons gemaakt. Door je woning ruimtelijk en helder vast te leggen, vergroten we de kans dat mensen geïnteresseerd raken.

3. Online

We zorgen online voor een sfeervolle presentatie van je woning, met een aantrekkelijke verkooptekst. Deze plaatsen we onder andere op onze eigen website met alle foto’s en informatie op een rij. We delen deze via onze social media, zodat we je woning bij zo veel mogelijk potentiële huurders onder de aandacht brengen. Daarnaast bieden we ‘m via ons uitwisselingssysteem direct bij klanten van partner-makelaars aan.

4. Bezichtiging

We zorgen ervoor dat je woning er tiptop uitziet. Wij verwelkomen de geïnteresseerden, nemen de tijd voor de bezichtiging en beantwoorden al hun vragen.

5. Onderhandeling

We doen er alles aan om niet alleen op de hoogste huurprijs uit te komen, maar ook de meest gunstige voorwaarden voor je af te spreken. In de huidige markt verhuren we veel woningen via een inschrijving. Dat betekent dat alle geïnteresseerden op een rijtje staan met daarbij elke potentiële klant zijn situatie (zoals inkomen, huishouden etc.) Hieruit kiezen we samen de meest aantrekkelijke optie. Via een inschrijving weet je dus zeker dat je de beste deal sluit.

6. Huurovereenkomst

Zodra we een overeenkomst met de hurende partij hebben bereikt, is het tijd om de huurovereenkomst te tekenen. Deze stellen wij zelf op en nemen alle vooraf-besproken voorwaarden en prijs mee in de overeenkomst. We controleren de huurovereenkomst nauwkeurig en nemen deze van tevoren samen met je door. Nadat de huurovereenkomst is ondertekend door beide partijen, worden de betalingen gedaan. Nadat alles in orde is doen we de sleutel overdracht. Natuurlijk zitten we naast je om je te ondersteunen bij dit feestelijke moment.

7. Betalingen

We houden contact met de huurder en zorgen dat alle maandelijkse betaling volgens afspraak verlopen. Zo heb jij nergens omkijken naar.

8. Voorlopig afscheid

Na ondertekening van de huurovereenkomst nemen we afscheid. Althans, voor nu dan. Heb je na de verhuur nog vragen of loop je ergens tegenaan? Ook dan staan we voor je klaar.

De koffie staat klaar.

Liever face to face een gesprek over jouw ideale uitkomst voor jouw woning? Kom gezellig langs bij ons op kantoor.

(Alleen op afspraak )

Plan een bezoek in